بوی سیب

بایگانی

۱۲ مطلب در مهر ۱۳۹۴ ثبت شده است

 کتاب «مقتل شوشتری» با استناد به منابع معتبر دینی به بیان ویژگی‌های اخلاقی امام حسین(ع) و رویدادهای واقعه عاشورا پرداخته‌است..

۰ نظر موافقین ۱ مخالفین ۰ ۲۸ مهر ۹۴ ، ۱۷:۵۴
بوی سیب کتاب محرم

کتاب «آینه در کربلاست؛ پژوهش و نگارشی نو در بازشناخت نهضت عاشورا» می کوشد پنجره هایی برای تماشای دیگر و فهمی تازه تر از این واقعه اندیشه ساز و اندیشه پرور بگشاید.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۸ مهر ۹۴ ، ۱۷:۵۳
بوی سیب کتاب محرم

 «قهرمان کوچک کربلا» مجموعه‌ای ادبی ـ داستانی است. که با بهره جستن از نثری روان و با استناد به منابع تاریخی معتبر، به معرفی بخشی از واقعه عظیم عاشورا و شخصیت‌های کوچک حادثة کربلا (امام باقر، قاسم بن حسن، عبداللّه بن حسن، طفلان مسلم، علی اصغر و رقیه(ع)) می‌پردازد و با بیانی عاطفی، تصویرهایی از آن واقعه بزرگ را به گونه‌ای ملموس، پیش‌روی مخاطب نوجوان می گذارد.

۰ نظر موافقین ۱ مخالفین ۰ ۲۸ مهر ۹۴ ، ۱۷:۵۳
بوی سیب کتاب محرم

 کتاب مقتل « لهوف » درباره رخدادهایى است که به حادثه کربلا منتهى شده است. به جهت مقتل خوانی، مناسب ترین مقتل است و هیچ کتابی از این جهت بر آن ارجح نیست...

۰ نظر موافقین ۱ مخالفین ۰ ۲۸ مهر ۹۴ ، ۱۷:۵۲
بوی سیب کتاب محرم

 تحلیلی که مقام معظم رهبری از علت قیام امام حسین ارائه می‌دهند، شیوا، مستدل، منطقی، دقیق و کاربردی است.و کتاب «قیـام حسینی»، به این موضوع اختصاص می یابد.

۱ نظر موافقین ۲ مخالفین ۰ ۲۸ مهر ۹۴ ، ۱۷:۵۱
بوی سیب کتاب محرم

 عظمت واقعۀ عاشورا و نمایش بی نظیر فضائل الهی اهل بیت علیهم السلام در مقابل دشمنان خدا و رسول او موجب شد که این رویداد عظیم از جهات گوناگون از دیگر حوادث بزرگ عالم متمایز شود.


۱ نظر موافقین ۱ مخالفین ۰ ۲۸ مهر ۹۴ ، ۱۱:۰۷
بوی سیب کتاب محرم

اداره کتابخانه های عمومی شهرستان فسا جهت اطلاع‌رسانی طرح بوی سیب و همچنین معرفی کتاب های عاشورایی، کانال " معرفی کتاب محرم" را راه اندازی نموده است.

۰ نظر موافقین ۱ مخالفین ۰ ۲۷ مهر ۹۴ ، ۱۸:۳۷
بوی سیب کتاب محرم

به همت اداره کتابخانه های عمومی فسا و با همکاری اداره کل کتابخانه های عمومی استان فارس نمایشگاه پوستر معرفی کتاب(بوی سیب) با محوریت کتب محرم در اداره کل کتابخانه های عمومی استان فارس در حال برگزاری می باشد. عکس های این نمایشگاه را در ادامه مطلب مشاهده نمائید.


۰ نظر موافقین ۱ مخالفین ۰ ۲۷ مهر ۹۴ ، ۱۲:۲۸
بوی سیب کتاب محرم

  وقایع سهمگین و ویران کننده ای که در عاشورا اتفاق افتاد تاکنون بارها و بارها به صورت داستان در کتب بسیاری از نویسندگان متعهد شیعه به نگارش در آمده است. یکی از این کتاب ها رمان ارزشمند  "نامیرا"  است که صادق کرمیار آن را نوشته است.

۰ نظر موافقین ۱ مخالفین ۰ ۲۷ مهر ۹۴ ، ۱۱:۰۱
بوی سیب کتاب محرم

کتاب « آفتاب در حجاب » روایتی است از زندگیِ زبان ناطق خاندان بنی هاشم در دربار شام آن هم از بیان قلم دلنشین سید مهدی شجاعی که از اهلبیت روایت می کند اما این بار با طعم درد و از جنس ارادت. روایت یک آفتابِ در حجاب.


۰ نظر موافقین ۱ مخالفین ۰ ۲۶ مهر ۹۴ ، ۱۳:۱۴
بوی سیب کتاب محرم